Tillbaka till vardagen igen=)

Så nu är äntligen lillfjärt helt frisk=) Såå skönt!

Idag har vart en väldigt bra dag än så länge iallafall.. Han har ätit som han ska och sovit som han ska och busat en massa=) Precis som det ska vara! Det som har saknats är frisk luft men dagen är inte slut än så vi kanske hinner med det också.. Jag har hunnit diska undan en massa och även tvättat kuddfodralen till soffkuddarna.  Borde dra fram snabeldraken också men vi får se om jag orkar=) Båda mina grabbar sover just nu så det är taskigt och låta en massa då..Jag väckte den stora fjärten och sa att antingen får du kliva upp nu tio minuer innan klockan ringer eller sova tills du vaknar för att lillfjärt sover.. Han sa Ja jag hör vad du säger, och så vände han på sig=) Så han får nu sova tills han vaknar!  Han jobbar natt om någon undrar varför han sover mitt på dagen=)

Igår kröp jag ner i sängen vid halv tolv och trodde jag skulle somna snabbt men icke då! Först kommer den stora katten och kliver upp på en och vill gosa.. Jag har inte mage att knuffa bort honom då det sällan sker att han kommer och vill gosa. Och efter en stund så vaknar lillfjärt.. Så klart! Jag tänkte att nu när jag ändå är vaken så ska jag kämpa med att få honom att somna om utan flaskan.. Efter lite vatten och en ny blöja och lite röj i våran säng så somnade han om efter en timme! Men det gick utan flaskan! Så skönt.. Jag somnar inte så långt där efter och sen så vaknade vi kvart över åtta i morse.. Helt ok!=)

Nej nu ska jag njuta av lugnet en stund!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Ja passa på och njut! :-)



Snabeldraken? Ha ha! Där fick jag en "film" uppspelad... Skyller allt på mina ungdomsvänner som var lite insnöade på det spåret. ;-D

2011-11-15 @ 17:52:15
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Svar:

Haha! Jag orkade aldrig dra fram snabeldraken=)

2011-11-15 @ 22:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0