Storhandling!

Idag var jag iväg med faster Sabina och storhandlade en massa käk till lillfjärt=) Nu klarar vi oss ett tag iallafall..





Sen så kunde jag inte låta bli att köpa denna mössa åt min lilla sötnöt<3






Hihi såå sööt!

På väg hem så fick vi sällskap av Elin och Melwin.. Goa Melwin log stort när vi kom=)

Annars har vi inte gjort så mycket i dag. Vincent röjer järnet här hemma. Han har några tidningar som han får leka med som ligger på hyllan under vardagsrumsbordet. Dem brukar ligga utspridda över hela golvet och filmerna ligger utkastade och även Robins spel brukar hamna där=) Haha! Gåstolen börjar tyvärr bli tråkig. Det är roligare att klättra på den än att sitta i den=/ Och jag får inte lämna rummet för då protesterar han. Och han har även kommit på att man kan krypa ut ur rummet och vidare, så kattmaten har fått lov att flytta på sig.=)
Så som sagt så är det fullt ös medvetslös här hemma emellanåt..

Nej nu ska jag fixa inför natten och sen krypa ner i sängen..

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Fullkomligt uuuursöt mössa (och bebis förstås)! :-D

2011-10-28 @ 11:12:18
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Markus

coolaste systerson ever ju :D

2011-10-28 @ 20:51:24
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0