Stora killen..

Lillfisen börjar bli såå stor nu.. Han vill så mycket men det går inte alltid som han vill=)

Det är så skönt att man kan börja sätta ner honom nu och han sitter själv=) Han ramlar fortfarande ibland och slår sitt lilla huvud men det går ofta snabbt över..



Mammas lilla hjärta<3




Och igår kom denna stora filur och lilla mamsen..



Fotokrig i köket..



Imorse fick jag sovmorgon . Pappa Robin och lilla Vincent var vakna vid kvart över sex. Då ville inte jag vakna=)
Så jag fick sova vidare. Halv elva vaknade jag och det gjorde även lillfisen som hade somnat igen vid halv nio.. Jag hinner knappt slå upp mina mörkblå innan jag ser hur lillfisen reser sig i sängen. Jag ropar på Robin som kommer inspringandes med kameran i högsta hugg=) Haha!








Sen vart det lunch dags och Vincent fick två framtänder=) Haha fan vad vi skrattade. Robin och Sabina skrattade så tårarna rann=)









Hahaha!! Han är sååå söt!

Nu ska jag försöka få liv i Robin och så är det snart dags att göra oss iordning inför kräftskiva ikväll..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahaha! Underbara unge! Man blir alldeles lycklig i själen! <3

2011-09-10 @ 20:32:06
Postat av: Sabina

Herre! Jag kan inte låta bli att skratta! Lilla gosunge! :-)

2011-09-11 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0