Oj oj oj vad längesen!

Hej mina kära vänner!
 
Det var sjukt längesen jag var här inne.
 
Ja ni, vad har hänt sen sist?
En hel del skulle man lugnt kunna säga..
Livet tar ibland oväntade vändningar och jag hoppas att denna vändning är till det bättre.
Jag har sagt upp mig från jobbet. Mitt första riktiga jobb och jag säger upp mig.
Hur kan jag göra det undrar ni nu. Ja, jag tänkte på mitt eget bästa helt enkelt och vad som var rätt för mig. Men kommer sakna dem jag jobbade med nå så grymt för där var det inga problem.
Beslutet var inte så lätt då alla våra framtidsplaner vändes totalt upp och ner. Sommaren blir nu lite fattigare än vad den kunde ha blivit men jag får hänga med min bästa familj lite längre än planerat så jag ska inte klaga.
Hösten är lite oklar än så länge. Det blir eventuellt plugg om jag kommer in. Besked väntar imorgon! Usch nervös!
Annars blir det till att jobba så mycket som möjligt där jag får så man får in lite pengar=)
Som sagt framtiden är väldigt oviss just nu men det brukar lösa sig på ett bra sätt iallafall=)
 
Jag har saknat bloggen lite på senaste och nu har jag ju tid och ork att hålla på med den igen!
 
Så jag hoppas att ni är glada över att jag är tillbaka och att ni vill följa våra äventyr här på bloggen!
Ska försöka få in en massa bilder igen så det blir lite roligare att läsa..
 
Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen!
 
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Louise

Välkommen tillbaka! :-)
Du ska se att allt ordnar sig tillslut, det brukar det göra!
Jag ska definitivt följa er igen nu när du har lite tid att skriva! ;-) sov gott! Kram

2012-07-11 @ 23:55:17
Postat av: Robin

Bra initiativ älskling. Nu får jag äntligen hänga med i vad som händer i vårt liv :)

2012-07-12 @ 07:07:06
Postat av: Sara

Äntligen får jag veta allt igen!Säkert var det rätt beslut och det kommer definitivt ordna sig. Hoppas vi kan ses i sommar medans vi är hemma, kram!

2012-07-12 @ 08:34:33
Postat av: Carro

Jaa, äntligen så bloggar du igen. Får veta lite om din vardag. Vi pratar ju som sagt inte så mycket och då får man ju läsa om det istället när man får tid. :D
KrAm! <3

2012-07-12 @ 09:18:12
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0