Varning till känsliga läsare...

Fy fan för hemorrojder!!!!
 
Jag fick det när jag gick med vincent men då var det ändå ok och inte fullt så smärtsamt. Har klarat mig ganska bra denna gång fram tills nu...
Idag har jag knappt kunnat göra någonting mer än att sitta så stilla som möjligt! Jo jag försökte sova med Vincent också för att komma bort från smärtan en stund men så fort jag rörde mig så gjorde det ont..
 
Varför finns det ingen mirakelkur för sånt här??
 
Vincent fick feber idag och hostar så han kräks ibland och Robin jobbade så det var en höjdarlördag;P
 
Nej nu ska jag snart försöka få lillfjärt i säng!
 
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul med blogg!
Efter förlossningen fick jag en smörja och susp. Det hjälpte hur fort som helst. Men det kanske inget som man kan ta som gravid? Hör med barnmorskan!

2013-05-06 @ 07:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0