10 veckor..

Idag blir Vincent 10 veckor=) Grattis mammas lillskit<3 Igår orkade jag inte sitta inne och glo så det vart ett besök hos Ann på Kastellets fsk och en tur till Willys. Det var mycket skönt att komma ut=) Sen vart det innemys resten av den gråa dagen. Vincent var vaken från tolv på dagen till nio på kvällen igår så han var sjukt övertrött och grinig innan han till slut somnade. Men han höll humöret uppe bra under dagen måste jag säga=) Sen sov han till klockan sex då han fick mat och sen somnade han om till klockan nio<3 Såå duktig, mamma var sjukt nöjd över att få sova ut..

Sen bar det iväg till vårdcentralen. Ska fortsätta med asolsprit och bakteriedödande salva..
Det är väl tur att det börjar bli bättre nu efter ett antal veckor..

Fick ta en paus i skrivandet då en igen övertrött liten kille behövde min uppmärksamhet.. Var såå trött men vägrade somna och sen är det inge skoj alls med något.. Men nu sover han äntligen i vagnen efter att ha studsat den över tröskeln=)<3 Idag har jag tagit lite nya bilder på Vincent när han ligger i babygymmet. Vi får väl se hur långt tid det tar att lägga upp dem här...Imorgon blir det att hänga hemma hela dagen för att vänta på swesafe. Då har jag all tid i världen att ta en massa kort och lägga in på datorn=)
Lägger in en gammal bild så länge..

Såå liten och såå söt=) Kan ni tänka er att det bara är 10 veckor sen??!! Gud vad tiden går fort.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0