Ajj!

I natt när klockan var runt tre skulle man ju kunna tro att jag vaknade av en liten sötnöt som var hungrig. Men icke då! Han sov såå sött så.. Vad vaknar jag av då? Jo det ska jag tala om för er....

MIN JÄVLA TÅ SOM ALDRIG VILL BLI BRA!!!!

Jag vaknade av att jag hade såå ont i den. Jag vet inte om jag kanske vände mig i sängen och slog i tån i madrassen eller något? Men hallå! I madrassen! Hur ont kan det göra liksom.. Sköterskorna säger fotvård! Jag säger fotvård IN MY ASS!! Ge mig en läkare..

Jag ringde faktiskt igår och skulle försöka få en läkartid men då tar dem inte emot fler samtal utan jag ska försöka senare eller nästa dag.. Va fan är detta!? Jag ska snart försöka ringa igen men tänkte vänta tills jag ska väcka Robin så kanske han kan följa med och vara med Vincent..Men det känns inte så roligt att göra på en fredag men vad ska man göra!?

Min lilla sötnöt vaknade halv sex i morse och åt sen somnade han om snabbt och sov till halv tio!! Sen knoppade han om igen strax efter elva och sover fortfarande=)Nej nu vaknade han=) Haha här går det fort!

Nej ska ta hand om honom och även väcka den stora killen=) Sen ringa läkare!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0