fortsättning av dagen=)

Det var någon som vaknade lagom till mamma skulle börja göra lunch.. Alltid så, slår aldrig fel=)Han var också hungrig..


Den super lyxiga lunchen=

Jag vart mätt en liten stund iallafall=)
Sen vart det en massa gos, mys och lek..
Tittut!!;P

Sen låg vi lite på mage hos mamma=)

Haha det var inte lätt att ta bilder när han låg på mig=)

Sen vart det en stund i babygymmet också..
Tjena hejsan!

Sen fick jag ligga en stund själv på golvet medans mamma pilla på sin tå..






VARNING!!! ÄCKLIG TÅ!=)

Om det ej har blivit nå bättre under helgen blir det att ringa läkare på måndag!!

Efter lite mer mat vart det dags för en sovstund till..Man blir ju trött av allt lekande och fotograferande=)


Katterna fick komma ut och utforska balkongen men dem stack ut på gräset istället=)
Det fanns mycket spännande här ute..
Jag gick runt barfota och njöt av värmen..Och Vincent kom ut efter sin tuplur och hängde lite med pappa=)


Sen kom faster Sabina hit efter skolan och myste med Vincent

Vi bestämde att vi skulle åka upp till slottet och äta glass och njuta av solen lite.
Faster Sabina var snabb och drog iväg med vagnen=) Vincent var nöjd ändå;P

När vi kom fram så spanade vi på farmors bil.
Vi spanade lite på utsikten också=)

Vincent ligger skönt i vagnen.


Efter ett tag så åker vi hemåt igen..
Sen åkte jag, Sabina och lilla Vincent till Gränby Centrum och handlade mat. Glömde tyvärr kameran hemma=/

Det vart korvgryta..
Och lite efterrätt

Sen skulle faster Sabina röra sig hemåt och gosar lite extra med Vincent.
Haha han ser skräckslagen ut=)

Sen åt lillemannen och vart trött och somnade för natten..

Och nu ska jag nanna kudden=)


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, vilka fina bilder :-)

2011-04-15 @ 07:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0