Fortsättning av onsdagen..

Till slut kom tant Emma=)

Hon gungar tydligen bra=) 

Vi satt och snackade en massa och tog igen lite tid.. Det går alldelles för länge mellan gångerna vi träffas=(
Men förhoppningsvis träffas vi lite mer i sommar=)

Senare på kvällen gick vi till Emil och Sabina för att grilla..



Försökte få till bra bilder men dem ville inte riktigt vara med:P Det struntade jag i=) Hehe!

Haha ser så muntra ut=)

Vincent hängde med pappa..


Mysigt!<3

Medans vi åt mat så satt Vincent brevis Emma i soffanoch tittade på..
Stackarn får bara mjölk medans vi äter oxfilé=)

Jag försökte få en bra bild med mig och Robin men de gick ju så där..



Emil hängde med Vince.. Jag vet inte riktigt vem som härmar vem=)



Vincent tyckte Emil var rolig iallafall



Sen kom faster Sabina och tog över och hon var orolig över sin haka=)


När vi kom hem fick Vince lufta härligheten
Och så bäddade vi soffan åt Emma

TORSDAG

Emma lämnade oss för att åka vidare.. Jag och Vincent deppade lite i soffan på förmiddagen..

I brist på andra aktiviteter på torsdagen så badade vi lite=)
Mamma måste ju fixa lite innan=)

Han tyckte jag var mycket långsam.

Men han vart väldigt nöjd när han kom i badet=)

Såå roligt!=)

Men efter en stund så tröttnar man ju och då man inte kan prata visar man det med andra sätt=)
Man kissar!! Haha!!

Någon som är sjukt nöjd..



Man blir trött av att bada.. Såå söt=)

Mamma och Magnus tittade förbi en sväng och hälsade på lilla Vincent och lilla mig också=)

Jag bäddade rent i Vince säng. Såg så mysigt ut.. Nästan så man ville krypa ner själv=)

Och så här såg det ut när man gick och la sig=)

FREDAG

Idag har vi inte gjort mycket alls.. Bara myst en massa=) Vincent har legat i babygymmet medans jag har suttit på golvet brevid med datorn..



Vi får se vad resten av denna dag har att erbjuda..


Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Cattis Zackariasson

Härliga bilder på Vincent och vilken mimik han har....=)! Vi måste ses något snart...han växer så det knakar...;)

2011-04-22 @ 21:39:15
Postat av: Svar

Ja det går sjukt fort..Det är både roligt och tråkigt=) Ja jag vill ju se hur ni bor.. Men hur ofta har du praktik? Är det varje dag?

2011-04-22 @ 21:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0