Inflyttningsfest!!

När Robin klev upp idag så klippte jag honom och så duschade han snabbt.. Sen drog vi ut en sväng mest för att komma hemifrån lite och få i oss något att äta..Sen var det hemfärd och dags för inflyttningsfest..
Det var sjukt långt och jobbigt att gå dit , ända till balkongen brevid=) Haha! Jag hängde där en stund men drog mig hemåt när Vincent började bli trött.. Om jag inte redan har sagt det så säger jag det nu: Välkommen till området Jansson!;P

Det har inte blivit så mycket fotande idag men men det får ni stå ut  med=) Men dessa fina bilder vart det iallfall..



Nej nu tycker jag minsann att min lilla skitunge kan somna någon gång så mamma kan krypa ner i sängen och slappna av.. Och hoppas på att pappa Robin och gänget inte livar allt för mycket ikväll=)

Imorgon blir det påskmiddag hos svärmor med familj. Det ska bli mycket gott! Ägg kan man väl inte äta för mycket av:P Ska försöka ta massa kort imorgon =)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Faster Sabina

Åh, vi längtar massor efter er! Ses imorgon! Kramar

2011-04-22 @ 22:16:03
Postat av: Markus

ja :S nu har den polisskydd tydligen för hot eller nått :S

2011-04-22 @ 23:32:32
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0