Klagomål!

Jag har fått klagomål på att jag inte uppdaterade igår=) Det var fullt upp hela dagen och kvällen så bloggen blev lidande tyvärr.. Men idag uppaterar jag iallafall=)

LÖRDAG

I lördags var det påskmiddag hos svärmor med släkt.. Det var väldigt trevligt!
Innan middagen smet jag och Robin ut med svärmors cab och åkte en sväng=)


Haha! Jag ser helt galen ut! Robin tvingade mig att ha utsläppt hår..

Här är min snygging<3


Middagen var mycket god och många ägg blev det=)

SÖNDAG

Vi åkte till mamma och Magnus i siggefora och åt lunch.
Jag och Vincent i väntan på lunchen=)

Efter lunchen gick vi ut i solen och var sociala med dem andra på campingen..=)



Vi provade myggnätet för första gången..


Jag provade Vince solglasögon;P



Det gjorde även Robin och mamma=)


Haha vi är så sjukt snygga=)

Magnus kan få vara med på ett hörn:P


Magnus ville ha med sin kära gräsklippare i min blogg så jag var snäll och lovade att jag skulle lägga ute en bild på den=) Så här Magnus är den:



På kvällen kom min kusin Tobias med flickvännen Anneli och hälsade på.



Vincent är hungrigare just nu.. Han vill äta oftare vilket även innebär fler gånger på natten=/
Men som tur är så somnar han om snabbt . Han får äta hur mycket han vill bara han växer och blir stor=)

MÅNDAG

Idag har tyvärr kameran inte hängt med=( Väldigt synd då vi tog en sväng till fjällnora. Gud vilka fina bilder det hade kunnat bli. Vi var även en sväng till barnens hus och köpte ett parasoll till vagnen. Vi har inte kommit på hur vi ska sätta dit den på bästa sätt men det ordnar nog sig=)
Haha jo idag på förmiddagen så var Vincent lite övertrött och hungrig så han var lite arg och skrek högt här hemma. Fick tyst på honom med tutten först men sen började det igen och jag tänkte att jag måste få honom att somna en stund.. Vi gick och la oss i våran säng och han skrek och skrek. Då i brist på annat började jag sjunga och vet ni vad... Lillskiten börjar skratta åt mig!! Haha från gallskrik till skratt.. Förstår ni att jag aldrig sjunger annars.. Haha men jag skulle göra om det igen om det hjälpte=) Mammas lilla sötnöt<3
Imorgon är det BVC som står på schemat och nu har vi bytt så det tar två minuter att gå dit.. Mycket skönt! Hoppas dem är bra men det tror jag.. Det kändes mycket bra när jag har pratat med dem på telefon iallafall.. Det ska bli sjukt intressant och se hur mycket han har gått upp och växt=) Uppdaterar om det imorgon.
Nej nu ska jag försöka sova!

God natt och hej så länge!





Kommentarer
Postat av: Sabina

HAHA!! Jag sitter här och skrattar så tårarna sprutar! Vilka klockrena kort! HAHA!

2011-04-26 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0