Nya granne..

Idag har Jansson flyttat in vägg i vägg med oss.. =) Välkommen Jansson!

Charlotte var här en stund och hälsade på=) Vincent var tyvärr lite små grinig men han har vart trött hela dagen.
Han har haft en riktig sovardag idag..=)
Sabina var även här idag..Vi hängde på balkongen i flera timmar idag, Ozzy fick ha koppel på sig då han stack iväg och jag ville inte riktigt låta honom gå lös=( Elvis var lös men höll sig för det mesta på våran lilla gård då han är en lite fegis=) Jag får ångest av tanken av att släppa ut dem. Tänk om dem försvinner eller tänk om någon blir irriterad på dem här på gården...
Men skönt var det på balkongen iallafall.. Vi kollade när Jansson och Robin jobbade hårt med att bära=) Det vart inte jätte mycket bilder idag men några fick vi allafall..=)



Fegisen=)  rymlingen..=/

Sabina var en super bra fotograf;P
Kan tala om att Elvis var modellen på alla bilder.. Eller iallafall var det meningen att han skulle vara det=)



Till slut vart det iallafall hyfsat:P



Här är den duktiga fotografen

Jag tror hon skrattar åt sina egna bilder:P

Vincent hängde med på ett hörn..=)


Duktiga killar som jobbade hårt=)



Min stora älskling<3



Sen vart det iväg till Willys och handlade lite mat.. Det vart panerad fisk,potatis, gräddfilsås och majs och ärtor. Mm mumsigt! Nej nu ska jag försöka sova lite..

Imorgon ska jag fixa en handavgjutning=) Helena vi ses imorgon! Och kanske färga lite hår!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0