Oj oj!!

Oj vad jag har vart dålig på att uppdatera.. Fy på mig!!!
Under veckan så har vi fått våra nya sängar och nya soffan!!=)=) Haha såå skönt! Börjar se ut som ett hem nu bara våran tv kvar att vänta på. Vi har en låne tv så länge men man vill ju ha den andra så fort som möjligt så man kan få klart allt=) Men snart så. Vi har äen hunnit med en övernattning i Sala där vi hängde med Vince mormor och plastmorfar magnus. Haha härligt att vara 30 och vara platsmorfar=) Inte illa.

Vet ej vad som händer under kommande vecka men kanske lite besök runt på gamla jobb=) Och försöka komma igång med ordentliga promenader kanske. Och börja läsa lite böcker kanske=)Och självklart pussa och krama och gosa så mycket som möjligt på min lilla skitunge<3 och lite på robin också<3

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Louisnatasha

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-05-26 @ 08:06:43
URL: http://louisnatasha.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0