Solhatt!

Idag skulle vi ha besökt Tuna backar fsk men Helena vabbade så vi skjuter upp besöket till senare i veckan=)

I stället tog jag och Vincent det lugnt här hemma på förmiddagen. En glad kille i babysittern=)

Inte världens bästa bilder men det är inte lätt med sprattlande bebis=)

Sen kom faster Sabina förbi då vi skulle ta en tripp till Gränby centrum och köpa hårfärg. Så vi gjorde oss i ordning för avfärd. Här är min snygga lilla pojk=)
Jag tycker han är lik sin pappa på dessa bilder=) Pappa upp i dagen!

Det vart en del andra butiker också men höll fingrarna i styr=) Jag ville rensa bland kläderna vi hade först för att se om vi behöver något. Och det har jag nu gjort så det kanske blir lite mer shopping snart=) Men det vart en solhatt till Vincent för det behövs nu..


Sen när vi kom hem vart det hårfärgning..Först ut var Sabina men har tyvärr inga bilder på henne=(
Men så här galen ser jag ut iallafall=)
Och så försökte jag ta vettiga efterbilder men är ingen mästerfotograf men bjuder på dessa=)
Haha ser inte klok ut;P

Nu tänkte jag försöka sova om jag får plats. Det är några som har invaderat min säng=)
Dem har hela Robins säng att sova i men icke..=)
Nej nu ska jag sova så jag är pigg imorgon när bästaste Emma kommer och hälsar på=) Vi hoppas på toppen väder då vi tänkte grilla oxfilé imorgon!


Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0