sovmorgon=)

Mellan klockan sju och nio imorse sov vincent på min arm i sängen. Jag lyckades sova lite under den tiden också men inte så skönt att inte få röra sig som man vill.. Så klockan nio sparkar jag på Robin och sa att nu får du ta honom=)  Jag ville bara blunda en liten stund till.. Jag fick sova till halv tolv och det var mycket skönt=) När jag vaknade var faster Sabina här och hon fick mysa med Vincent medans vi fick duscha och göra oss i ordning.. Sen vart det en tur ner på stan då Robin var i stort behov av en ny vårjacka. Och han hittade en ganska snabbt, den är sjukt snygg=)

Sen vart det en tur till IKEA där Vincent sket ur sig ordentligt..Upptäckte att han hade skitit och då letade vi upp ett skötrum.. Bajsblöjan nummer ett åkte av och ny blöja på.. Hann inte stänga blöjan innan det välde ut mer bajs så av med bajsblöja nummer två och göra rent och fint och på med ny blöja igen. Då väller det ur ännu mer.. Fattar inte hur det kan få plats så mycket i en sån liten kropp=) Så av med bajsblöja nummer tre och när den nya blöjan kommer på så kissar han rätt ut istället men hann på med blöjan iallafall!! Hahaha!! Sabina som var med såg lite förskräckt ut=) Och Robin undrade vart vi hade tagit vägen.. Sen var iallafall Vincent pigg och glad hela eftermiddagen..

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen för mitt nageltrång.. Fan nästan så tån trillar av snart!
Har ringt tidigare men fick då ingen tid då jag skulle fixa själv och ringa fotvården. Bra bedömning på telefon, eller inte! Jag tror jag behöver penicillin då den ser hemsk ut. Får jag ingen tid ska jag försöka byta vårdcentral och så ska jag ringa och fixa med BVC. Och jag ska försöka ta lite bilder här hemma och lägga ut. Är så dålig på att lägga ut bilder men ska försöka bli bättre.

Nej nu ska jag försöka sova.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, ja jävlar va mycket det kom ut! :-D

2011-04-12 @ 12:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0