Gröna lund..

Hejhej!

Nu är helgen över igen! Fan vad tiden går fort.. Den bara springer iväg.
Igår var vi till Stockholm och Gröna lund. Fint väder och MYCKET FOLK! Helt galet var det! Vi var där i flera timmar och vi åkte inte många karuseller.. Det var så sjukt långa köer och att stå i 1 timme för att åka i 2 minuter var inte så lockande oavsett karusell.. Vi åkte vid tio från station och vi var hemma igen vid halv tolv på kvällen.. Såå trött som jag var då har jag inte vart på länge men Vincent ville inte somna han eller.. Efter ett tag så slocknade han i min famn helt slut och jag trodde han skulle sova länge.. HA! Så fel man kan ha=) Vakna först vid halv fyra sen igen vid sex och igen vid åtta.. Herregud! Men trots långa köer och sömnstörningar så var det roligt och väldigt trevligt=)
Finns lite bilder men det fixar jag imorgon! Nu blir det film och slapp i soffan!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0