Sömnstrul och gnällig unge..

I några dagar har nu Vincent strulat på kvällarna..Riktigt drygt har det vart men så är det ibland.
Igår så somnade han i vanlig tid igen och det var så skönt, nu är allt tillbaka i vanlig ordning igen. Men icke! Istället var vi vakna två timmar mellan klockan ett och tre. Ska även tillägga att jag inte hunnit sova något innan så jag var så där lagom trött=) Men snart ska vi komma in i rutin igen.
Annars så har han vart ganska gnällig och mammig och idag såg vi orsaken till detta. En tand är på väg upp.

Jaja allt blir väl som vanligt snart igen=)

Imorgon åker vi till mormor och blir kvar över natten. Robin ska på julbord och jag tycker det är tråkigt att vara hemma själv.

Nej nu ska jag passa på att slappa i soffan medans Vincent sover. Sen måste jag röja lite här hemma.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Tänder är ett gissel...

Hoppas du (och jag) får sova lite snart. :-)

2011-12-02 @ 13:38:07
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Svar

Haha samma hos dig?=)

2011-12-03 @ 17:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0