TOKIG!!!

Jag blir tokig..Skulle få besked i torsdags men det vart fördröjt på grund av att det var många sjuka av personalen. Det kan jag ta och så var det bara att vänta till tisdag då hon var tillbaka efter sin ledighet. Det var igår! Inget besked kom! Inte idag heller än så länge. Och jag har ringt och ringt och ringt. Får inte tag på nån. Har även ringt till de två avdelningarna som finns men ingen svarar!! Har nu även skickat ett sms men inget svar än.. Jag blir tokig... Jag skiter i om det är ett Nej tyvärr jag vill ju ändå veta.. Famtiden hänger lite på om jag får detta jobb eller inte och allt drar ju bara ut sig ännu längre och blir bara struligare..

VA FAN!!! JAG VILL HA SVAR NU!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0