Ahh va längesen de var jag skrev något här...

Så nu är det dags för ett nytt inlägg med massa bilder=)

Jag vart väldigt omotiverad att skriva och lägga in bilder då det strulade och inte kom upp nån gång men nu hoppas jag att det går bättre..

I måndags så drog jag och Vincent iväg till Sala och hälsade på. Vi drog iväg och spelade lite minigolf.



Vincent hänger lite med mormor medan mamma får spela=)



Emma kom och hängde också och hon ville också mysa med lilla Vince=)



Sen vart det lite matpaus



Sen vart det lite mer mormorsmys



På väg hem så matade vi lite änder. Helt galna var dem, sprang gärna över fötterna för att få mat..



Vincent tränar på att sitta i vagnen.



På tisdagen så var vi iväg och hälsade på lilla söta Wilma och Louise=)



Busungar<3



Så goa dem är våra små hjärtan..=)




Hemma hos mormor igen så vart det bus i soffan=)



Sen var det dags för badet..<3



Mammabus



Någon börjar bli trött..



Mormor natta lillfisen medans jag badade vidare=)



Sen vart det hemresa på onsdagen och vi hann hem och vända då vi skulle på massage. Det var inte den skönaste massage jag har fått men den mest välbehövda. Aj aj! Marie har starka fingrar!!
På torsdagen så meckade jag lite med vagen och satte dit sittdelen så nu är Vince en stor kille med sittvagn=)



Haha sötnöt;P

Morbror Markus möte upp oss på gränby och följde med oss hem och åt lite tacos..
Här är han på väg hem igen




På fredagen så lufta vi oss lite på balkongen





På lördagen var det födelsedagsfest..
Vincent sitter så fint i sittvagnen=)


Faster Sabina var där



Trött mamma



Idag försökte jag fixa till en frisyr på lillfisen



Vi hängde lite med moster Carro och morbror Markus på gränby. Det vart lite nya nappar och en snygg dress till lillfisen=)
Sen när vi kom hem så vart det lite kökshäng och semesterplanering.



Lillbusen=)
Så nu har jag uppdaterat veckan som gått och ska försöka uppdatera lite oftare nu. Nej nu ska jag nog lägga mig så jag hinner sova innan lillfisen vaknar..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Markus

erkänn att du satt i typ 2 timmar och gjorde det där inlägget ;) hiiohioh

2011-07-05 @ 10:41:33
URL: http://diggie.blogg.se/
Postat av: Svar

Haha ja det tog sin lilla tid=)

2011-07-05 @ 18:49:47
Postat av: Louise

Men åh våra söta underbara små ungar!! :-) superfina kort ju! Blev helt rörd!! Måste få dem av dig sen!! :-) Kram till er!

2011-07-07 @ 23:37:31
URL: http://wilmaolitetill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0