Blää!!

Har räknat ihop räkningarna och är nu mer fattigare än en kyrkråtta..=/ Semestertider tär hårt på kassan men vad ska man göra.? Har sagt upp de jag kan säga upp och får helt enkelt leva lite snålare..=)Men den där klippningen jag funderade på till kryssningen kan man ju glömma...Trist men så är det väl!
Usch klockan är nu 00.02 och jag är sjukt hungrig. Funderar på att fixa något att äta. Jag vet att det inte är bra att äta sent men finns inget värre än att somna hungrig..=(

Nej hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Robin

Naaw lilla älskling. Är det verkligen så illa? Vi löser det. Klart att du ska klippa dig innan kryssningen. Jag står för det. Men då måste du göra något spektakulärt ;P

Älskar dig!

2011-07-23 @ 02:38:11
Postat av: Sabina

Jag har en kupong som jag tror gäller fram till augusti. Då klipper man sig till halva priset hos en jätteduktig tjej! Vi skulle kunna boka en tid samma dag så jag också hinner bli fin i håret innan kryssningen! :-)

2011-07-23 @ 18:42:53
Postat av: Svar

Åhh älskling du är bäst!<3 Du och Vincent är mitt allt=)



Sabina: Vart är de då? Jag är så sjukt taggad på att klippa mig NU..=)

2011-07-23 @ 22:28:47
Postat av: Sabina

Det är uppe på science park. Kostar typ bara 200 med kupongen.

2011-07-24 @ 09:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0