Dem växer såå fort...

Sent igår kväll vart det bestämt att jag och Vincent skulle hälsa på Annica och lilla Tilde. Det var trevligt och se hur dem bodde=) Och jag fick smarrig kladdkaka.. Det tackar jag för;P

Men jag återkommer till vårat besök snart igen=)

Eftersom jag hade somnat en stund på soffan igår så hade jag såå svårt att somna.. Vincent vaknade precis när jag höll på somna in men det gick bra. En flaska mat och sen så somnade han om. Men han ville kliva upp halv sex i morse=/ Det ville inte riktigt jag.. Han fick böka runt i sängen och sen kom Robin och roade honom en stund. Sen behövde Robin sova så då vart det lite mer bök i sängen. Lillfisen var trött men ville inte somna om. Till slut så gick jag och la honom vagnen och då somnade han om. Sen klev vi upp vid kvart över nio. Lillfisen sov sen mellan 11-13 och en snutt mellan ca 16-16.30. Sen höll han ut till sju och vi får se hur det blir i natt=) Ha det höll ju länge.. Nu piper han där inne=/ 30 minuter blev det..


(Så nu forsätter vi med inlägget typ tre timmar senare. Lillfisen ville inte somna om=/ )

Från igår.

Trött kille



söta ungar



Lillfisen gillar att sitta i vagnen=)

Fast på denna bild så ser han lite skeptisk ut;P

Idag var vi ju som sagt till Annica och Tilde. Tilde har blivit en sån stor tjej som kan sitta själv=) Såå söt!



Vincent är inte riktigt så stadig att han kan sitta själv än så han låg på mage istället=) Det funkade det med..



Goa ungar!<3

Jag och Annica pratade om att man kanske skulle ta fram gåstolarna snart och när jag kom hem så nämde Robin det också utan att jag hade sagt nått så vi prövade sätta Vincent i gåstolen.. Haha lite kort i rocken än men snart så;P



Morbror Markus såg såå road ut;P



Såå sööt;P Men efter en stund var det inte roligt längre.. Han var nog frustrerad över att inte komma någonstans=)



Det här inlägget böjade jag med igår vid ca sju på kvällen=) haha bättre sent än aldrig eller hur!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Markus

AHMEN KOM DÅ! säger han på sista bilden haha ;D

2011-07-13 @ 20:42:21
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0