Fullt ös medvetslös;P

Idag har det vart fullt ös! Förmiddagen började lugnt här hemma men vid elva tiden så ringde min faster Marie och ville komma och hälsa på=) Hon skulle komma vid två så det var bara att börja plocka här hemma.. Det var inte överdrivet mycket att göra men plocka en massa saker och dammsugning blev det iallafall=)

Vincent fick lite presenter=) Det tackar vi mycket för..



Sen efter att Faster Marie hade åkt så kom ett gäng busungar hit och röjde lite=)




Vincent busade lite med på sidan om=)



Sen vart lillfisen helt slut och slocknade i min famn.. Men inte för natten inte!! Han har vaknat några gånger redan=/  Jag tror nog att det är en tand på G.. Men jag har ju vart så bortskämd nu i fem månader så det där jobbiga med vakna nätter kommer säkert dubbelt upp nu eller något=) Men jag hoppas att det är något tillfälligt strul men men det återstår att se=)
Ska försöka komma i säng tidigare än vad jag har gjort dem senaste dagarna så kanske det inte känns lika jobbigt att kliva upp i natt. Tycker synd om Markus som ska sova här i två nätter men hoppas lillfisen är snäll och sover hela nätterna så han inte stör morbrors sömn så han orkar jobba=)

Nej nu ska jag försöka slappa lite..

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Markus

äsch sover ju inte så mkt nu heller så jag klarar mig nog ^^ är du vaken vi 7 om lill vincent vaknar så äre bara väcka mig ju ^^ hihi<3

2011-07-05 @ 21:57:10
URL: http://diggie.blogg.se/
Postat av: Sara

Sigges första tand har tittat ut och han är supergrinig på dagarna. Han är så lugn och glad annars så det är svårt när han bara skriker och inte mkt som tröstar. Att jag och Philip samtidigt varit magsjuka är ju knappast optimalt, hahahaha, dålig tajming!! Hoppas du får sova!!

2011-07-05 @ 22:12:23
URL: http://www.argafallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0