Skruttunge..

Jag var sjukt lat idag.. Jag hade tänkt att lillfisen skulle få bada men orkade inte släpa fram baljan och och hålla på så det blev en skål med vatten och tvättlappar. Men resultatet blev ju lika! Han blev ju ren;P Det är huvudsaken eller hur!? Han var ren i kanske 5 minuter sen kräktes han haha, det är min unge de;P Sen vart han grinig igen och trött så klart. Men med båda snuttisarna så gick det relativt snabbt att söva honom. Han har ju ratat nappen i flera dagar. Det går inte alls, den bara åker ur.

Nej nu ska jag pallra mig iväg till Slavsta och hälsa på Annica och Tilde=) Kamerna följer med men vi får se hur mycket den kommer användas;P

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0