Äntligen......

Så nu har inlägget äntligen kommit ut... Det var på tiden!

Igår var en riktigt seg dag men den slutade bra och sent! Ahh! Vi kom i säng vid två och vid halv fyra ville Vincent vakna och ha mat. Som tur så somnade han om snabbt. Men han vaknade halv sex igen men fick ligga brevid mig i soffan, där jag hade lagt mig vid halv fyra för att Robin snarkade=) Sen ville han kliva upp klockan sju så det var bara att göra honom till viljes=) Han somnade om vid kvart i nio och ville bara sova i typ en timme=/ Jag var ju sjukt trött vid de laget.. Robin vaknade klockan tio då fick han ta över och jag gick och la mig och sov till kvart över tolv.. Fortfarande en aning seg men funderar på att ta en promenad så kanske man får lite energi=)

Nej nu ska jag se om jag kan få något vettigt gjort idag=)

Hej så länge!



Så lite han var där<3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0