Förkyld..

Jag skyller min frånvaro på lillfisen=) Han har vart täppt och lite hostig. Han är fortfarande lite täppt men de börjar bli bättre nu tycker jag. Jag vart också snorig men de har nästan gått över nu så jag kom undan ganska bra. Det var Robin som vart ordentligt förkyld..Vi har hållt oss inomhus nästan hela veckan då de har vart för varmt för lillen ute ,men de har vart som en bastu inomhus också=/ Men nu börjar de bli bättre tycker jag. Både igår och idag känns de lite svalare så de är skönt=)

Nej nu ska ni få lite bilder från dem senaste dagarna.

Lillfisen börjar bli ordentligt rund och go i ansiktet=)



Ligga i gymmet har inte vart lika roligt som vanligt men en liten stund så funkar de=)





Ligga på mage och kolla på favorit boken är roligt=)





De går bättre och bättre att sitta i stolen<3



Grabbarna däckade i soffan.. Vincent är jättevarm och svettig=( Men dem sov djupt=)




Nu var det slut på bilder.. Jag ska försöka ta lite mer idag och under helgen=)
Nej nu ska jag nog passa på att vila lite.. Trots många timmar i natt så är jag helt slut nu..=/

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hörru fisen, nu får du uppdatera din blogg! :-)

2011-06-14 @ 20:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0