Fotboll..

Heja Sverige!! Just nu ser det ut att gå ganska så bra. Vi leder med 3-1 och jag hoppas på ett mål till iallafall..
Härligt väder det var idag! Sjukt varmt och skönt. Tyvärr väldigt varmt för lillfisen, men vad ska man göra?

Igår vart det lite shopping till lillfisen.. Har tagit bilder men har inte kameran tillgänglig just nu. Lägger upp dem imorgon.. 

Idag var vi iväg och spelade minigolf=) Kom typ sist men jag är inte nån dålig förlorare som tur är. Jag hade skoj och det är de som är huvudsaken=)

Nej nu ska jag umgås med min storafis en stund innan de är dags för sängen..

Och under tiden jag skrivit detta så vart slutresultatet 4-1 till Sverige=) HA! Fan va bra!!




Puss på er!!=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0