Hemmabus och hårfärgning..

Tjo!

Idag var vi hemma hela dagen.. Jag ringde Sabina och sa att hon var välkommen över på lunch och hon kom på ett kick:P

Pasta med bacon och svampröra blev de.. Mycket gott=)

Lillfisen fick lite mat. Han slänger ner huvudet precis när jag sträcker fram skeden;P Haha!



Haha blandade känslor när det gäller maten tror jag=)



Såå fin<3



Sen fick vi "riktig" mat så man blev nöjd=)



Mamma smörjde in lilla huvudet med Salicylsyrevaselin( haha, säg det fort många gånger;P) och skrapade mjölkskorv.. Han börjar få mycke hår nu min lilla fis<3



Det är roligt att leka med fötterna=)



Sen vart de dags för färgning.. Bilderna är inte superbra och färgerna blir inte riktigt som dem är på riktigt=/
Och min färg var ju inte alls vad jag hade tänkt mig=( Jag var ju ganska röd och skulle färga igen då jag hade en ful utväxt..

Före



Här ser ni lite av min utväxt men också hur röd jag är i resten av håret..Meningen var ju att få den röda om inte lite rödare då!


Grå pch tråkig!


Efter..



Jag vart MÖRK!! Mitt jätteröda är borta=( Nu fick jag ta kort själv och de var sjukt svårt att få till en bra bild där man verkligen ser den rätta färgen.. Men de är såå mycket mörkare än vad jag vill ha de.. Och de skulle inte göra så mycket om det inte var så svårt att få tillbaka de där röda som jag hade innan=(



Som sagt så var de svårt! Jag ska försöka få till bättre bilder imorgon.. Men men vad ska man göra..
Det är bara att gilla läget! När jag vant mig så kanske jag tycker det är roligt  med en ny färg=)

Imorgon på dan vet jag inte riktigt vad som händer.. När Robin har vaknat så ska vi nog iallafall försöka fixa med madrassen så jag kan byta den och få en mjukare.. Jag hoppas det blir bättre för min lilla rygg..
Nej nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Så jävla söt vincent är<3



Det var ju inte bra att du förlorade den röda färgen. Du får avfärga och färga rött igen :)

2011-06-18 @ 15:02:19
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0