Matlagning..

Hej hej alla!

Jag har haft så tråkigt dem senaste dagarna och inte gjort mycket alls så därför har det varit dålig uppdatering..
Jag har liksom inte haft något att uppdatera er med=) Men om Vincent somnar i tid ikväll så ska jag lägga upp bilder på det vi shoppade tidigare. Just nu i brist på andra aktiviteter så ska jag försöka göra egen morotspuré till lillfisen=) Haha ja vi får se hur det går.. Jag kan berätta ikväll! Haha! Men om det går bra ska jag försöka göra potatispuré också. Ge mig mer förslag på vad man kan hitta på själv hemma.. Det kommer bli dyrt att köpa mat på burk så jag måste väl lära mig en massa nyttiga och bra recept på egen barnmat ganska snart..=) Så hjälp mig gärna=)

Nej nu ska jag återgå till morotspurén!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Kika in där http://www.egenbarnmat.se/

2011-06-06 @ 16:57:54
Postat av: helena

Palsternackspurè är en höjdare, det kommer jag ihåg att barnen älskade.

2011-06-07 @ 10:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0