Prövar igen..

Dem sista bilderna strulade ju när jag höll på här om kvällen så jag försöker igen=)

Lillfisens favorit bok=)

Haha älskar minen<3

Sen på lördagen kom mamma och Magnus hit och vart kvar över natten=)
Vi grillade och gjorde potatisgratäng. Men det behövdes handlas lite saker till maten och karlarna vägrade gå så jag, mamma och lillfisen fick vandra iväg..




Han tokslocknade efter en liten stund=) Mammas lilla hjärta<3

I söndags så vart det lite ikea. Mamma och Magnus köpte ett likadant vardagsrumsbord som vi har. Och mamma köpte en barnstol till Vincent som hon ska ha hemma hos sig sen men just nu står den här tills vi har köpt den stol vi vill ha=) Så nu kan lillfisen sitta med vid bordet<3
Sen vart det söndagsmys resten av den dan.

I måndags så var jag sjukt trött så när Vincent ville vakna klockan sex så buffade jag på Robin och sa att nu är det din tur;P Haha Vincent var vaken en timme innan han somnade om brevid mig. Robin ville inte somna om så han hade klivit upp. Sen så låg jag och Vincent och slappade i sängen hela förmiddagen. Vi busade och sov om vart annat=) Halv tolv klev vi upp och gjorde oss i ordning för öppna fsk. Robin passade nu på att sova lite=)

Igår var vi till bvc. Och min lilla kille bara växer och växer. Jag känner att mitt beslut om att bara ge ersättning var det bästa för oss och vi börjar äntligen få in lite "rutiner" när det gäller mat och även sovtiden på kvällen. Han äter 200 ml var tredje timme. Ungefär! Ibland går det kortare tid mellan och ibland längre men i snitt så är det var tredje. Och han somnar oftast mellan åtta och nio på kvällen. Det händer att det blir senare eller tidigare där också.Jag har inte heller haft nå problem med brösten efter jag bara sluta amma. Inga spänningar eller något så produktionen måste ha varit ruskigt dålig. Jaja åter till vikten=)
Han väger nu 6245 gram och är 62,7 cm lång=) Mammas lilla hjärtegull<3
Sen gick vi vidare till faster Sabina. Vincent kräkte ner faster de första han gör.. Hahaha!!! Min lilla kräkunge.
När vi kom hem så hängde Vince med pappsen=)



Sen efter en hel dag med massa bus så blir man ju så klart helt slut=) Då slocknar man på mamma<3





Vincent vilade så han skulle orka med öppnafsk på eftermiddagen med lite större barn=)



Haha han har halkat ner lite i vagnen:P

Sen så vaknade lillfisen och fick då hänga i soffan med mamsen medans hon vek tvätt..



Efter öppnafsk så blir man ju såå hungrig..=) Lilleman fick smaka på blåbär<3 Hahaha!



Haha mammas charmknutte<3



Lilleman däckade efter kvällsmaten i pappas famn så han hamnade i sängen pch rapade inte. Vilket resulterade i att han vaknade efter en stund med lite magknip. Så fort han kom upp så kom världens rap=) Haha! Jag förstod att han skulle vakna då han brukar göra de om han inte rapas direkt efter. Men ibland så sover han så hårt att man inte vill böka för mycket.. Men efter ett tag så somnade han om i sin säng igen.. Och nu ska jag nog krypa ner och försöka sova också..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, gud vilket litet charmtroll! :-) Tyckte han det var gott? :-) Puss på er! <3

2011-06-02 @ 18:43:41
Postat av: Carro

Waaaow, vi har vampyr i släkten ;) HEhe!

Sååå jävla söööt<3<3<3

2011-06-03 @ 00:38:56
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0