Ordning..

Jag tror bestämt att vi börjar komma lite i ordning här hemma. Det går sakta men säkert framåt=)

Igår var vi på Bvc på läkarbesök med lillskiten och han klarade sig igenom besiktningen galant.. Mammas gosse är såå duktig=) Vi tackar även faster Sabina för sällskap och skjuts, tack tack! Efter läkarbesöket hängde vi i gränby centrum i vanlig ordning.. Man skulle kunna tro att vi har flyttat dit ibland.. Jag kan stället utan och innan snart.. Sen åkte vi hem och tog det lite lugnt ett tag och vet ni vad vi gjorde sen? Jo vi åkte till gränby centrum IGEN!! Haha vi skulle hämta ut den nya tvn=)

Idag har jag faktiskt vart hemma hela dagen förutom en kortare promenad till affären. Det var mycket skönt då det vart lite gjort här hemma=) Mamma, Caroline och Magnus var även här på besök under dagen. Magnus och Robin var duktiga med att sätta upp den sjukt fina tavlan i köket och tvn i sovrummet=) Jag har tvättar lite under dagen och sen har alla kartonger som fanns kvar försvunnit från vardagsrummet. Nu står allt i hallen istället=) Men har gått igenom allt och det ska upp på vinden=) Mamma och Caroline har hängt med Vincent och skämt bort honom=)

Åhh vad jag längtar till soffan kommer!! Vill få allt klart inne i vardagsrummet, just  nu känns det så ofärdigt..=/
Men snart så=) När allt är i ordning ska jag lägga upp bilder så ni får se hur fint vi bor=)
Nej nu ska jag försöka sova!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lyx att ha mormor som kan gosa med Vincent när du städar och fixar! Behöver också nån som är här och bär och gullar :(

Jag vill se bild på den fina tavlan!!

2011-04-01 @ 17:01:08
URL: http://www.argafallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0