Åhh=)

Jag blir så glad när jag loggar in på bloggen och ser att jag har fått kommentarer med tips och råd=) Det är skönt att veta att jag inte är ensam..=) Tack för tipsen! Jag tror nog att vi får till det snart. Och Sara vi har köpt med oss den färdiga några gånger och de är väldigt praktiskt och enkelt.. Synd bara att den är så dyr! Och Emelie, de är skönt att höra att jag inte är ensam=)

Efter att ha busat, snackat, kräkts, bytt blöja och gosat så vart lillfisen trött och sover nu. Han har nu sovit i ca en timme och jag fastnade i soffan i stället för att göra allt det där andra jag borde göra.. Haha så kan de gå! Men allt de där andra är ju kvar senare också så jag får göra de då istället.. Storfisen som ligger och snarkar just nu ska upp om en halvtimme.. Vi får se hur lätt/svår han är att få upp idag=) Jag vet inte riktigt mer vad som händer idag.. Vi kanske hakar på Robin och Jansson ut senare.. Jansson vill hitta en fåtölj =) Och sen så blir det att göra allt de där andra som jag inte gör just nu;P

Min stackars lilla tå har kliat och kliat idag men det är ju ett bra tecken på att den läker så det är bara att bita ihop=)
Imorgon åker vi ut till Siggefora och blir kvar över natten så det kanske blir dåligt med uppdatering i helgen men det blir nog en massa nya bilder=) Så jag uppdaterar på söndag eller måndag med en massa bilder.. Jag kanske uppdaterar mer ikväll redan om det har hänt nå skoj under dagen=)



Bjuder på den!;P

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild!!! Saknar allt litegranna när Casper var så lite, att man tyckte det var mysigt o sova med honom. Nu förtiden (om han nu skulle sova i sängen, har bara hänt när han hade jättehög feber) så ligger han o vrider o vänder på sig så jag tror ingen får nån ro haha! Så passa på och njut nu =)

2011-05-14 @ 05:03:58
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: Svar

Tack!=)Det händer knappt alls längre att han sover brevid mig. Men om han gör de av någon anledning så sover han i Robins säng då han jobbar natt.=)Han är ganska bufflig redan haha och jag har svårt att slappna av när ligger brevid om han nu inte sover i Robins säng då. Då går det bra!

2011-05-15 @ 20:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0