Äntligen är det fredag...=)

Idag smäller det! Idag ryker den där farbannade nageljäveln!! Ska bli sååå skönt! Ni anar inte..

Imorse vaknade Vincent halv sju.. Först trodde jag att jag skulle få lov att kliva upp då men han somnade om efter lite mat. Jag vaknade igen klockan åtta och då klev jag upp..Vincent fick hänga med mig i badrummet medans jag duschade och sen fick lillfisen bada också=) Ren och fin är han nu.. Han var så söt när han kommit upp ur badet. Han börjar få lite mer hår nu och det var så rufsigt och gulligt efter badet=) Haha jag försökte ta en bild på rufset men det ser inte lika bra ut på bild som i verkligheten=)





Sen när jag höll på plocka undan efter badet så kom den här galningen in..



Jag vet inte riktigt vad han har gjort ute men så här såg han ut:





Haha har ingen aning om vad han har gjort=) Men det var bara att göra rent honom också..

Sen efter maten somnade lilla Vince då passade jag på att äta lite frukost..

Nu kom faster Sabina och det är dags att väcka storskiten<3

Uppdaterar er mer om tån senare ikväll=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0