Bilder från igår..

Åhh jag är såå seg idag.. Jag tror bestämt att lillfisen var för snäll mot sin lilla mamma imorse och lät henne sova för länge.. Halv tio sov vi till.. Jag var upp en snabbis vid nio och kollade på honom men han sov så lugnt då gick jag och la mig igen=) Jag funderade på att kliva upp tidigare men det kändes konstigt att kliva upp utan lillfisen så jag passade på att sova lite till=) Så i slutändan kanske jag får skylla mig själv! Haha! Han var nog helt slut efter vår ute dag igår.. Han hade ingen ro igår kväll och somnade runt elva.. Han vara såå varm stackarn! Han fick sova i bara blöja och det var nog ganska skönt för han..

Idag luftar jag min stackars lilla tå.. Den har vart ganska smärtfri tills nu när jag luftar den. Men jag ser att huden blev lite stramare nu när det börjar torka ihop lite.. Usch va snuskigt de lät..=)Och visst är jag lite öm när jag slår i tån men inte alls på samma sätt som förut. Då ilade det i hela tån i säkert fem minuter efter och det gjorde så sjukt ont.. Så det är på väg att bli bättre iallafall.. Jag lägger in en bild på den i slutet av inlägget så den som är känslig kan hoppa över och titta..=) Då jag har fått gå i mina nya sandaler på grund av tån så har jag nu tre blåsor på tre tår.. Så det blir nog en hemma dag då de inte är så skönt att gå just nu.. Och så har jag ju min stortå på de=) Jävla fötter!!


Men här kommer lite bilder från igår..


Haha det var en liten sötnos som tyckte det var skoj med parasollet<3





Mamma solar lite..



Massa bilder på lillfisen och något på faster;P









Faster Sabina ville inte ha solen i ögonen;P Så hon lånade Vince parasoll=)


Sen gick vi hem och satt ute på baksidan där det var skugga..

Ser ni ögonen?



Tittut!!=)



Skönt att vara ute..



Mamman har fått lite fräknar.. Och jag var betydligt rödare än vad det ser ut som på bilden..



Vilken stor näsa jag har.. Haha!

Idag har vi tagit det lugnt hela dagen.. Vi har hållt oss inne trots de fina vädret.. Men det är ju såå varmt för lillfisen.. Jag har ändå haft fullt upp.. Jag började med detta inlägg i förmiddags och nu är klockan halv tio och jag är fortfarande inte klar;P
Nu kommer bilderna på min tå så varning för känsliga tittare =)





Nej nu ska jag slappa i soffan...

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, va skönt att se att jag inte är den enda med hår på mina stortår! Haha! Puss <3

2011-05-12 @ 17:22:38
Postat av: Svar

Hahaha!! Jag funderade på att klippa bort håret först men sen tänkte jag att jag bjuder på de;P Haha!

2011-05-12 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0