Dåligt samvete..

Det jag inte riktigt var beredd på när man blivit mamma är de ständiga dåliga samvetet jag har.
Jag tänker har han sovit för mycket, för lite, Är han tillräckligt mätt, har han legat på mage idag, Pratar jag tillräckligt mycke med honom, är han för mycket själv eller är han med mig för mycket.. Ja ni förstår ungefär vad jag menar=) Usch de är jobbigt ibland!

Idag än så länge har han legat en stund i babygymmet själv, jag har dammsugit och plockat lite. Vi har gosat och läst bok och sjungit lite. Han har sovit en timme och sover nu igen så idag är samvetet hyfsat iallafall=)
Skulle behöva plocka i och ur diskmaskinen men skiter i det just nu=)

Det har blivit många hemmadagar i soffan nu därför finns det inte så många nya bilder. Tyvärr! Men vi försöker ta kort på det mesta=) Det är något jag har dåligt samvete över också.. Att vi inte har kommit iväg och gjort en massa saker.. Men än så länge är han för liten för att det ska spela någon stor roll som tur är=) Hade ju tänkt gå på barnvagnsbio idag men det gick ingen. De går tydligen bara varannan onsdag så det får bli nästa vecka istället=) Någon som vill följa med då?
Inte har jag kommit iväg till mitt gamla jobb heller=/ Jaja vi får väl se när vi kommer dit..

Jag är så nyfiken på vilka som läser min blogg..=) Om det är några fler än bara familjen..
Kommentera och berätta vilka ni är och om ni har egna bloggar=) Och det kanske finns någon där ute som skulle kunna tänka sig hjälpa mig med en ny design till bloggen?? Skulle vara så roligt att ha en mer personlig stil på den=)

Nej nu ska jag passa på att njuta av min ensamhet innan lillskiten och storskiten vaknar;P Älskling jag älskar dig!!<3 =) Haha!

Uppdaterar mera senare ikväll!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Carro

jag vill följa med på barnvagnsbio. :D Det vore asmysigt! :D

2011-05-04 @ 14:38:29
URL: http://carrowski.bloggerska.se/
Postat av: S

2011-05-04 @ 17:23:26
Postat av: Svar

oj var lite snabb där=) de är bara att haka på..bion börjar klockan 11.00 så det är på förmiddagen bara så du vet=)

2011-05-04 @ 17:24:32
Postat av: Carro

Aha.. då kanske jag kan sova hos dig då?



Jaa, jag gillar den tröjjan. :D

2011-05-04 @ 21:28:02
URL: http://carrowski.bloggerska.se/
Postat av: Annica

Jag och Tilde läser bloggen! Vi är helt hopplöst dåliga på att kommentera... men nu så! :)

2011-05-04 @ 22:36:01
Postat av: Svar

Carro: Det går nog att ordna ska du se=)



Annica: Hejhej! Bättre sent än aldrig=)

2011-05-04 @ 22:39:59
Postat av: Sara

Jag kikar oxå in på din blogg! Känns det bra med ersättningen nu, hur mkt får han?

2011-05-08 @ 14:53:27
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: svar

Sara: Han får mellan 50- 60 ml.. Ibland känns det som han vill ha mer och ibland kommer allt upp igen. Jag tycker det är svårt att planera hur man ska göra när man åker iväg och är borta ett tag men man kommer väl på en lösning snart=) Hur går det för er då? Kan du lägga ifrån dig honom mer nu?

2011-05-08 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0