Eckerölinjen...

Igår åkte vi med Eckerölinjen..Härligaste vädret hade vi och det var sjukt mysigt!!
Vincent sov ca 2 timmar på hela dagen. Plus minus 15 minuter kanske=) Men han var väldigt glad hela dagen ändå!
Vi fick lida för det när vi kom hem istället då han var så övertrött! Han somnade brevid mig i sängen och jag hurrade, jag skrev till och med på fejjan att han äntligen hade somnat. Ha! Det skulle jag inte gjort.. För när jag flyttade över honom till sin säng så vaknade han igen så det var tillbaka till våran säng och försöka söva om.. Kvart över tolv så somnade han äntligen för natten.. Jag somnade strax efter.. Och idag har han vart lite trött och grinig till och från. Det märktes att de var en lång dag igår om man säger så=) Idag försöker vi få honom att somna innan klockan nio så det blir lite ordning=) Till och med bada var tråkigt idag och det var då första gången det inte var något skoj..

Här har ni lite bilder från igår=)

Så här låg lilla Vince när han vaknade igår..=)



Jag skulle duscha men kom på att jag har en lindad tå men det ordnade vi med en plastpåse och tejp



Medans jag duschade så hängde mina grabbar kvar i sängen<3



Efter en spännande bussresa med ölglada karlar så kom vi på båten



Galna faster Sabina<3



Han sov en liten stund på båten



Men sen ville han hänga hos farmor=)

Så fina så=) 

Härlig utsikt!



Tjejligan!





En trött kille som vägrade somna när vi kom hem



Idag har vi hängt hemma hela dagen.. Lillprinsen har vart lite trött och grinig emellanåt men även glad.. Haha han tog nog över mina humörsvängningar efter graviditeten =)
Morfar Adde och bonusmormor Susann var här och hälsade på=) Fick lite kläder i stl 74.. Känns långt dit=)
Morfar busade för fullt och lillprinsen skrattade<3 Tyvärr inga bilder då pappa/morfar inte fastnar på bild..

Sen kom Jansson och hängde lite.. Jansson och Robin drog iväg och handlade lite hamburgare och så grillade vi lite innan hockeyn.. Jag kollade en liten stund sen hamnade jag i sovrummet framför den tvn istället=)
Men grattis Sverige till vinsten=) Heja heja!

Katterna har sprungit in och ut hela dagen.. Så skönt att kunna ha öppet om man vill..
Ozzy tänkte ta med en död fågel in idag men det fick han inte för Robin.. Haha varför inte tänkte nog Ozzy=) Han hittade den död då den var stel och utan huvud och så duktig tror jag inte Ozzy är på att jaga än=)
Jag gick och kastade den i en papperskorg ute så han inte skulle komma in med den i natt eller så=)

Här har ni Ozzy då han inte riktigt har bestämt sig om han ska gå ut eller vara kvar inne=)



Nu sover lillfisen och Big Brother har börjat så jag ska kolla på det. Imorgon är det vägning igen och vi håller tummarna på att han har gått upp i vikt=)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för i lördags! <3 Åh, så söt han är fasters plutt! Och snygg bild på mig btw! Lycka till på Bvc idag! Jag håller också tummarna för att han ökat i vikt!

2011-05-09 @ 10:30:43
Postat av: Svar

Hahaha!! Bästa bilder ever på dig!!

2011-05-09 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0