Födelsedag!

Idag har vi vart i Sala och firat min bror som fyllde 19 år..=) Grattis igen! Har tagit lite bilder men lägger upp de imorgon då jag är helt slut nu..

När vi kom hem var det bara att byta om snabbt och dra iväg på fotboll.. Oj oj oj vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon! Helt mör i kroppen just nu.. Lite värk i magen men antar att den är sjukt otränad efter graviditeten.. Sen var det hem och ta över lillfisen. Duscha och fixa ordning mat och byta om på honom och sen trodde jag att han skulle somna fort men nej inte ville han de..=) Han somnade nyss och jag ska passa på att sova jag med då jag som sagt är helt slut! Så bättre uppdatering sker imorgon med mer bilder=)

Och just jag, imorgon ska vi väga lillfisen igen.. Haha denna gång tror jag att det har gått väldigt mycke uppåt men vi får se=)

Nej natti natt..

Hej så länge!

Gammal bild=)

Kommentarer
Postat av: Markus

haha, jag somnade direkt efter alla drog :D typ 20 över 7 kollade jag på klockan sen vaknade jag kl 2 typ ^^ då gick morsan och la sig haha

2011-05-17 @ 03:30:43
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0