Heja Sverige!!!!

Nu är vi hemma från Siggefora.. Jag har ont i magen av allt skratt idag hahah!
När vi kom till Siggefora och jag tog fram kameran upptäckte vi att det var nästan slut på batteri så det vart väldigt få bilder=( Men jag hann ta bilder på Robin och Magnus när dem premiär badade=)
Men det är dåliga bilder då jag tog på håll..







Faster Sabina vart oväntat kvar.. Haha det var roligt!



Haha kan ni tänka er dessa två ihop..



VS



Hahaha det var längesen jag hade såå roligt som jag haft de dessa två dagar;P

Sabinas Emil tittade förbi med motorcykeln..Robin var nog lite avundsjuk=)






Haha såå jävla het hjälm;P





Sen fick han lov att ta av sig hjälmen så vi kunde få en snygg bild=)



Det var svårt att få till en bild där båda såg bra ut innan kameran dog;P
Men här ser ni iallafall vem Vincent är lik<3


Jag tycker dem är så lika=)

Vi spelade lite spel, hängde med Vincent och snackade lite skit.
Sen somnade Vincent och då gick vi över till grannen. Jag höll ut till halv tolv sen gick jag och Vincent och la oss vi våran lilla stuga vi hade hyrt för natten=) Jag var upp vid klockan tre och sprang ut och pissa då var festen fortfarande i full gång=) Robin ramla in till sängen vid halv fem och Vincent vaknade för mat vid halv sex. Då var jag såå trött att tårarna rann när jag gäspade.. Men efter 45 minuter så somnade vi iallafall om och sov till halv nio=) Jag väntade till klockan tio innan jag gick över till dem andra=) Haha jag var förvånad över att dem var vakna när jag kom.. Men sen så har vi bara flummat hela dagen...Haha jag kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon..

Imorgon blir det Sala och fira bror.. Grattis i förskott!!=)  http://diggie.blogg.se/
Och på kvällen blir det fotboll..Jag ska vara med och stå i mål=) Åhh vad jag har längtat.. Jag kommer vara sjukt nervös men det kommer nog gå bra..

Nej nu ska jag försöka orka titta klart på hockeyn men sängen lockar ganska ordentligt..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt! :D

Det ska bli jättekul att träffa er imorgon. Jag ser verkligen fram emot det. Dock så ska jag till västerås och köpa någon present till brorsan. Hehe! Sen så kommer jag och tobbe till halv 3 :)

2011-05-16 @ 00:25:48
URL: http://carrowski.bloggerska.se/
Postat av: Anonym

Då ses vi vid halv tre=)

2011-05-16 @ 10:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0