klagomål från mormor!

Jag har fått klagomål från mormor Mia att det är dålig uppdatering på bilder.. Jag vet att jag har vart lite dålig på att lägga in nya bilder men ibland är det bara så drygt att släpa med sig kameran.. Våran kamera är ju inte direkt liten heller=) Men ska försöka bli bättre=)

Starka nypor har mitt lilla hjärta fått.. Aj aj säger mamman! Jag har aldrig vart speciellt håröm men de är då inte särskilt skönt när dem får tag i håret och drar.. =)



Haha inte såå värst skönt!

Och här är lite bilder från ikväll=)





Mammas lilla busunge<3

Mormor tyckte att vi skulle komma och hälsa på i veckan så det kanske blir en tripp till Sala..
Blir nog kvar en natt eller kanske två. Så om någon är sugen på att träffas så hojta till;P

Nej nu ska jag krypa ner i sängen..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack syster! Jag kan packa ner sminket så får vi se hur det blir :D Du har väl en rolig kamera att ta med också ;)

Vi ses imorgon<3

2011-05-23 @ 23:18:52
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0