Öppnafsk..

Igår vart det ju ingen öppna förskolan så vi hängde ju hemma hela dagen lång istället. I brist på andra aktiviteter så tog jag lite kort på lillfisen=)

Man skulle ju kunna drunkna i hans blåa ögon<3
'

Mammas lilla buse=)




Idag så bestämde jag mig att inget skulle hindra mig från att komma iväg och iväg kom vi=)
Lillfisen somnade en liten stund i vagen men vart hyfsat pigg sen.. Han orkade till runt klockan elva då började han åma sig och bli lite gnällig.. Men med tanke på den ovana ljudnivån som var där så förstår jag honom=) Vi var där med barn från 0-5 år=) Haha ja det var lite mer ljud och liv än vad vi är vana vid. Jag gick vid klockan elva då lillfisen behövde sova och inte kom till någon ro där men på måndag ska vi dit igen men då är de barn mellan 0-6 månader istället..Men det var skönt att komma hemifrån en stund.

Så här slut blir man efter en dag på öppnafsk=)



Hmm jag blev också helt slut.. Haha var tvungen att gå  och lägga mig en stund=)
Det var mycket skönt!

Nej nu ska jag umgås med familjen<3

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, fasters söta lilla kille! Längtar efter er! <3

2011-05-20 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0