Snurrigt!

Allt som har med matning just nu är väldigt snurrigt.. Jag har tappat all koll på alla signaler från Vincent känns det som.. Jag vet inte, kanske osäkerhet som spelar in. Han får tillägg efter amning men ibland har han somnat vid bröstet och då inte fått något sen efter någon timme är han hungrig igen tror jag iallafall.. Fan det känns som att han är hungrig hela tiden.. Ahh jag vet varken ut eller in nu men det kanske löser sig om ett par dagar när man får in rutin på ersättningen..Eller så får det kanske bli bara ersättning? Kanske lättast för både honom och mig? Jaja det löser sig väl. Har kännt mig lite nere idag.. Jag vet inte kanske beror på det gråa kalla vädret. Som sagt mycket som snurrar i mitt lilla huvud också som kanske bidrar. Är sjukt trött också, vet inte riktigt varför då jag får sova på nätterna.. Blää bara en tråkig dag helt enkelt!

Ska försöka sova nu så kanske jag är piggare imorgon=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0