tågresa..

Idag har vart en lite snurrig dag. Hade svårt att somna igår så det vart inte så många timmar sömn i natt. Jag var ganska trött imorse när lillfisen ville vakna men han åt lite och vi busade en stund och sen så somnade han om i 1 1/2 timme och så slocknade jag också.. Men när jag vaknade var jag fortfarande helt slut så jag lämnade över Vincent til Robin och så gick jag och skulle vila en stund till. Det var vid elva och Robin kom in och väckte mig vid tio i ett=) Haha ja hela förmiddagen bara försvann men ibland måste man ta igen lite sömn=) Trots att Vincent är duktig på att sova om nätterna så blir man ju trött ibland=) Men det var bara att kasta sig upp och göra sig i ordning för vi skulle ju till öppnafsk till klockan ett. Så trots att det var på eftermiddagen så höll jag på försova mig=) Det är bra jobbat måste jag säga!
Idag var det väldigt lugnt där men det var skönt. Vincent var med på hela sångstunden för första gången. Han har alltid sovit eller ätit samtidigt;P Men idag så! Haha!
Sen kom vi hem och hängde lite med pappsen=) Har även tvättat lite.

Imorgon skulle det ha vart fotboll för min del men hoppar det och åker till mormor Mia istället. Vi blir borta två nätter! Haha jag kommer packa med mig halva hemmet=) Vincent är ju en liten kräkis så en del ombyten krävs för både honom och mig=) Men men det ordnar sig nog. Pappa Robin kommer vara alldeles ensam här hemma. Haha om jag känner honom rätt så kommer han bli sjukt rastlös när vi är borta=) Eller hur älskling!=)<3

Nej nu ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon och packa och fixa=)

Hej så länge!

Natti natti!=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Casper spydde rätt mkt ett tag också, så jag la faktiskt kökshanddukar på axeln när jag rapade, var lite drygt att behöva byta kläder efter varje måltid typ hehe. Ett litet tips bara =)

2011-05-24 @ 00:58:42
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: Svar

Jag brukar lägga handdukar på axeln men det har en förmåga att rinna iväg ner på ryggen iallafall ibland=) Haha storkräkarn=) Nu brukar jag försöka ha honom sittandes i knät och försöka rapa istället och så har jag handduken under hakan=)

2011-05-24 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0