Trodde jag ja..

Imorse kände jag att vi måste hitta på något idag annars blir jag galen.. Såå tråkigt att sitta inne hela dagen.. Jag kom på att vi kan ju gå till öppna förskolan och tänkte att det var på eftermiddagen idag. Jag slog upp datorn och kollade upp och det visade sig vara på förmiddagen. Dem öppnade klockan nio och vi låg kvar i sängen vid halv nio=)
Men jag tänkte att det hinner vi om vi är snabba och man behöver ju inte vara där till prick heller. Man får ju egentligen komma när man vill. Men jag ville vara där till nio iallafall så vi kastar oss upp ur sängen och börjar göra oss i ordning. Allt är i stort sett klart för avfärd klockan nio, jag ska bara sätta på mig skorna och så ska vi gå men då spyr Vincent ner hela sig själv och gallskriker och vart jätte trött helt plötsligt. Av med alla kläder och i med nappen och han tokslocknade på två röda.. Jaha tänkte jag, nu är det ju ingen mening.. Så det slutade med att han sov en timme och jag hamnade i soffan.. Vi gör ett nytt försök imorgon! Synd att det inte är öppet på eftermiddagen idag. För det passar oss så mycket bättre. Men men vad ska man göra liksom.. Bättre lycka nästa gång..
Här är min trötta älskade lilla unge<3



Jag tänkte även uppdatera er om min tå..=) Det går framåt.. Och jag är i stort sett smärtfri såvida man inte tappar något direkt på tån då=)

Så känsliga tittare får nu titta bort..Haha!



Den ser rätt så vidrig ut måste jag säga.. Haha! Undrar om den någonsin kommer se normal ut igen.. Och det ser ut att göra ont men som sagt så känns det knappt något.
Ikväll är det fotboll igen och just nu kan jag inte påstå att jag är särskilt taggad men det kommer väl=)

Nej nu kom jag på att jag måste tvätta målvaktströjan..=/

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha tidsnog så växer nog nageln ut igen =)

Men håller med dig om det där med öppna förskolan, vem faaaan är människa för det första på förmiddagarna?! o för de andra, hur ska man hinna med o fixa allt som ska grejas innan 9 liksom?! De borde ändra ;)

2011-05-21 @ 00:55:54
URL: http://mliobebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0