Vettig..

Inte är man ett dugg vettig och går och lägger sig på en gång när gossen äntligen somnar.. Nej man gör allt de där andra istället.. Fråga mig inte vad de är för de kan jag nog inte svara på=) Och jag har ju en sjusovare till pojke men inte spelar de någon roll när mamman inte är vettig nog att gå i säng i tid! Så jag var lite trött i morse när lillskiten ville upp men efter en stund uppe så chansade jag och la ner honom i sin säng och efter en stunds snackande så somnade han i cirkus en timme.. De var skönt då jag också passade på att sova lite till.. Så trots ovett så är jag nu hyfsat pigg=)
Nej nu ska vi möta upp faster Sabina och jag ska övertala henne till en promenad.. Sen vet jag inte vad som händer. Det återstår att se.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0