Viktuppgång!

Han har gått upp i vikt=) Härligt lillfisen.. Nu fortsätter vi ett tag till så blir det nog bra. Han väger nu 5245 gram.
Han börjar få en ordentlig dubbelhaka=)

På förmiddagen så hängde vi hemma och bara mös och tog det lugnt.. Sen bar det iväg till bvc för vägning och sen vidare till öppna fsk.. Det kändes mycket bättre i denna grupp med lite mer jämnåriga barn.. Haha lilla söta Tilde=) Snackade såå mycket med Vincent men fick inte mycke till svar! Haha! Dem försökte hålla handen också. Hade tyvärr ingen kamera med mig men det kommer fler tillfällen=) En till liten fot har vi nu.. En av varje=) Sen efter öppna fsk så han jag bara hem och vända innan vi drog vidare till siggefora och hängde lite med mamma och Magnus. Sen skyndade Robin hem till hockeyn och jag kollade fotboll idag igen..  Tyvärr vart det förust med 6-1 idag men bättre lycka nästa gång tjejer.. Åhh jag är såå sugen på att börja spela igen.. Jaja snat så kanske=)

Lillfisen somnade i bilen runt halv åtta och har sovit sen dess och jag hoppas han sover hela natten utan problem men det visar sig väl=)

Här är lite bilder från Siggefora..

Mitt stora hjärta<3




Ställer man inte upp på ett bra kort så får man stå ut med dessa;P



Efter lite mat hänger vi hos mormor



Sen gick vi ut i solen istället=) Lilla Vince får ligga i skuggan bakom parasollet=)



Mamma solar lite..



Mormor busar



Det var skönt att ligga ute och busa..



Ligga lite på mage också=)



Jag avslutar med denna bild. Mormor tyckte han såg ut som toker från snövit<3 Haha!




Nej nu ska jag försöka sova lite..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, vilka fina bilder! :-)

2011-05-10 @ 09:00:12
Postat av: Sabina

OCH va härligt att han ökat i vikt! Heja Vincent!<3

2011-05-10 @ 09:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0