vilken tid det tog...

Jag uppdaterade bloggen igår och försökte länge med att få ut inlägget men tydligen kom det inte ut.. Kollade nu imorse och fortfarande var det inte ute. Men prövade igen idag och det kom ut på en gång.. Mycket irriterande måste jag säga.. Jaja nu finns de där iallafall=) Busen ligger brevid mig just nu och sparkar för fullt på sin stackars lilla mamma=) Han vaknade på betydligt bättre humör idag iallafall. MYcket skönt! Åhh han la av värsta rökaren här nu.... BLÄÄÄ vad de luktar skunk!!! Haha skitunge..Och på tal om skit..Han bajsade lite grann på lördagskvällen men det va inte mycket..Annars har han inte bajsat på två veckor!! Det ska jag ta upp på bvc idag..
Jag tror det blir ett besök på öppna fsk idag och kolla lite fotboll ikväll annars vet jag inte.. Och bara för att jag snackade skit så sket lillfisen nu.. Haha han är bara för skön.. Nej nu ska jag byta blöja!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Han har ju inte gått upp så mkt i vikt så kroppen vill nog inte göra sig av med något i onödan :) Lycka till på bvc idag, kram på er!

2011-05-09 @ 10:50:01
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: Svar

Ja de är väl något sådant.. Men nu kanske bajseriet sätter igång på riktigt=)Kram

2011-05-09 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0