Förbannade jävla skit SNOR!!!

Jag blir såå trött! Louise om du läser här så förstår jag vad du menade i ditt inlägg. Jag blir less! Jag har ställt in det vi skulle ha gjort idag.. Vill inte smitta andra. Istället blir det väl en tripp till apoteket och köpa näsdroppar..Jippie!! Haha bara negativt men han är hyfsat pigg och vi lyssnar just nu på barnsånger=)
Något annat positivt är att han har sovit hela natten i sin säng och jag har inte vart upp alls. Nog för att han somnade sent också men men, jag är glad=) Det hade ju vart ännu bättre om jag själv hade haft vett och lagt mig i tid men jag får skylla mig själv..

Annars så borde jag städa här hemma och tvätta en del men orken är vift.. Det är drygt att hålla på när Vincent är vaken och när han sover så däckar jag i soffan.. Kanske ikväll då får Robin hitta på något med lillfjärt så kanske jag kan få något vettigt gjort här hemma..

Tittade till Vincent nyss.. Han sitter på golvet och pillar med leksaker=) Jag tittar på hans body och den är genomblöt. Jag undrar om det är mer tänder på G? Han dreglar annars också men det känns väldigt mycket just nu. Jaja det visar sig väl om det ploppar upp något snart. =) Nej nu ska jag fixa lunch till lill herrn!

Hej så länge!



Så här tycker vi om snor just nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0