Lära gå vagn..

Igår fick lillfjärt en lära gå vagn=) Medans jag var på smyckesparty så röjde Vincent med vagnen med pappa=) Det finns härliga bilder på det som jag tänkte visa er men jag gör de lite senare ikväll då jag är för lat för att gå och hämta kameran just nu;P

Annars så var vi iväg en kort sväng och busade med Elin och Melwin. Det var såå längesen och Melwin har blivit så stor. Han ska nu mer resa sig mot allt så Elin har fullt upp just nu..=) När vi kom hem så fick Vincent en flaska och slocknade direkt=) Eller ja nästan, han åt upp först=) Sen fick jag väcka honom efter 1 1/2 timme för annars så kommer han inte somna förns väääldigt sent ikväll. Nu kommer det bli senare än vanligt ändå men ändå i hyfsad tid. Just nu är han ute och åker med sin pappa. Jag skickade iväg dem för att köpa ris till kvällens middag och så skulle han nog förbi biltema tror jag. Och ja jag vet att vi äter väldigt sent men det är för att Robin jobbar natt och då slipper han ta med matlåda. Och vi kommer ändra på de när Vincent är större=)

Jag har sen ett tag tillbaka vart medlem i Buzzador men aldrig vart med i några kampanjer då jag efter anmälan inte kände att det egentligen var något för mig. Men nu så tänkte jag att jag ska försöka vara med på det som intresserar mig och det är ju även ett kul sätt att prova nya saker på=) Jag fattar fortfarande inte riktigt hur det funkar med dessa rappoteringar men det ordnar sig nog. Så det kanske händer att det skrivs om det här i bloggen sen om jag kommer med i någon kampanj=) Jag har anmält mig till en sak men vi får se om ett par dagar om jag kommer med eller inte.

Ähh kanske ska lägga upp bilderna på en gång, annars så kanske de inte blir av;P


Igår på förmiddagen=) Vincents min som han gör ofta nu förtiden..



Mammas busunge<3 Inte lätt att få bra bilder nu förtiden.



Mammas snören är goda!



Bus och lek med pappa<3



Hoppsan!=)



Någon som missuppfattade det här med lära gå vagn;P





Inte ett dugg rädd den lilla fjärten;P







Haha våran lilla huligan!

Nu sussar han sött i sin säng som han ofta får dela med Ozzy=)

Nu ska jag umgås en liten stund med Robin sen så är det dags för sängen..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var skoj att ses en stund idag! Snart igen! Melwin somnande för första gången på länge en stund på eftermiddagen! Tar på krafterna å busa med er! Sov gott!

2011-11-03 @ 22:16:55
Postat av: Svar

Haha ja det är jobbigt att leka=)

Vincent somnade utan större problem vid halv tio sen så de var skönt=)

2011-11-03 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0