Seg..

Känner mig lite seg idag. Jag vilade igår eftermiddag så det var svårt att somna=/ Och Vincent vaknade klockan sex, härligt! Nej jag ska verkligen inte klaga. I tre dagar i rad så har lillfjärt sovit i stort sett hela nätterna. Igår vaknade han klockan fem men vi bökade runt i sängen lite tills Robin kom hem och tog honom så jag fick blunda en stund till.. Men idag så tog Robin honom bara en liten stund för han skulle lägga sig i tid. Men vi busade och gosade lite i sängen innan vi klev upp. Det vart lite nässugning, nässpray och lite välling innan vi klev upp. Sen har vi hunnit bada och slängt i en maskin tvätt på morgonen och nu sover lillfjärt sen en halvtimme tillbaka.. När han vaknar så får han en lite sen frukost. Annars så kommer dagen bestå av att tvätta, dammsuga och plocka disk. Sen så kommer mamma och Magnus hit och hälsar på. Mormor har abstinens efter lillfjärt=)Får se om det blir nå bilder. Nej nu ska jag passa på att njuta av lugnet=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0