Vilken kväll!!

Fy f*n vilken kväll..

Jag ska snart berätta för er om våran kväll men först ska jag bildbomda er med lite bilder på lillfjärt=)

Vi har fått låna en läragå bil=)





Han är go min busunge!





Så nu ska jag berätta lite om min dag och kväll..

Idag så följde vi med Elin och Melwin till gränbycentrum. Elin shoppade loss=) Hon köpte julgardiner och skulle hem och göra lite juligt hemma . Jag vart då också sugen på att julpynta så det vart en vända upp på vinden och leta.
Efter promenaden dit och gå runt där och sen hem plus att röja på vinden har nu gjort att ryggen är helt paj just nu=( Det värker fint nere i ryggen, ner i skinkorna, ljumskarna och murvan! Jaja bara att bita ihop!

Medans Robin badade lillfjärt så började jag pynta här hemma=) Robin fick även lov att natta då jag ville fortsätta pynta. Och det tog tid!! 1 1/2 timme tog det och det är ovanligt för att vara Vincent. Robin somnade därinne så jag fick lov att väcka honom.=)

Sen så började jag laga mat.. Allt som kunde gå fel gick fel kändes det som..  Jag skulle göra fiskgryta med ris. Jag kokar upp såsen till fisken och ska bara ta ut grönsakerna ur frysen och då kokar ALLT över.. Det var bara att kasta sig på plattan och ta bort allt. Det var bara att börja skura spisen för att få på allt igen och göra klart. Då börjar brandlarmet tjuta för fullt!! Ahh Vincent!! Men det var ingen fara, han vaknade inte alls och då sitter larmet precis utanför sovrummet. Mitt i allt så hoppar katten och börjar käka på fisken som ännu inte hamnat i grytan=/ Va fan!! Ville bara ge upp allt och be Robin köpa pizza istället. Men räddar den mesta fisken och gör klart grytan.
Tror ni det var slut på eländet där eller?

Nej riset vart bränt också!

Men maten vart ändå god som tur var=)

Jaja nu sitter jag iallafall mätt i soffan och det är väl huvudsaken=)

Jag lovade mamma att ta kort på mitt julpynt så varsågoda=)
Inga bra bilder. Allt ser mycket bättre ut i verkligheten bara så ni vet..

Vardagsrummet






Köket














Julängeln har jag haft sen jag var liten.
Den dagen vi bor större och Vincent har eget rum så ska han få ha den=)

Det finns lite mer men orkade inte ta kort på allt. Ska försöka fixa det imorgon..

Imorgon så ska jag och Vincent följa med en vän när hon ska tatuera sig=) Åhh jag vill också!
Jag kommer vara såå avundsjuk.

Det blir en rejäl promenad dit och hem sen. Jag tror det kommer ta nästan en timme att gå så min rygg kommer nog vara helt slut imorgon också=/ Men det ignorerar vi.
Nej nu ska jag slappa en stund i soffan innan det är dags för sängen..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Elin

Men ååå så mys! Själv hann jag bara byta sängkläder! Imorn ska jag fortsätta! Du måste börja ta hand om dig!

2011-11-24 @ 23:19:02
Postat av: Västgötskan

Oj, vilken "händelserik" dag! :-O

Verkligen otur med middagen får jag säga. Tur att du har andra små "liv" som livar upp det på ett positivt sätt. :-)

2011-11-25 @ 10:17:40
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0