Ahh!

Åhh va jag är  trött!

Jag känner mig väldigt oinspirerad just nu.. Måste bero på vädret. Jag skyller på de iallafall=).

Dagarna bara flyger iväg och jag har ingen koll på något känns det som.=/ Just nu är det mycket samma, samma, samma hela tiden. Jag ska berätta något för Robin som har hänt under dagen och så stannar jag upp och tänker: Hände de verkligen idag eller var det igår? Kanske till och med i förrgår.. Fattar ni eller svamlar jag bara?

Jag älskar att vara hemma med min plutt, det är inte de jag menar men ibland blir det bara tråkigt. Jag vet även att jag snart ändrar mig och tycker det bara är roligt. Som mycket annat så går det upp och ner. Vädret gör ju inget roligare iallafall så jag kanske bara ska skylla på det just nu och tänka: Efter regn kommer solsken!=)

Snart har man ju mycket att se fram emot.. Mellan den 24 December och 2 Februari, alltså loppet av en månad och lite mer än en vecka så är det julafton, nyårsafton, Robins födelsedag, Vincents födelsedag och min födelsedag.. Haha allt på en gång=)
Och innan de så fyller både Carro och mamma år..=)

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova så kanske jag är piggare och mer inspirerad imorgon;P

Hej så länge!

Min lilla plupp<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0